وزش باد بسیار شدید در تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت:طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروزدر شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و به‌تدریج تا بعدازظهر به طور نسبی بهبود خواهد یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین شهبازی افزود: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز به‌تدریج بر سرعت باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات وزش باد بسیار شدید به بزرگی ۹ تا ۱۴ متربرثانیه از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی در ادامه گفت: این شرایط در روز سه شنبه (۲۴ بهمن ماه) کمابیش ادامه دارد و برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین ۵ تا ۸ متربرثانیه) و بارش باران پیش بینی می شود. با تداوم این شرایط در روز چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) وزش باد بسیار شدید از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده طی برخی ساعات دور از انتظار نیست.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران انتظار می رود تا فردا وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران درشرایط سالم قرار گیرد همچنین دما تا روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.

شهبازی در پایان اظهارکرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود. این شاخص هم‌اکنون۱۱۳ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

دیدگاه تان را بنویسید