هوای تهران سالم شد

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می‌رود شرایط کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران تا فردا همچنان در شرایط سالم باقی بماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز است و در برخی ساعات به‌ویژه بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی - شمال شرقی انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این شرایط فردا (۶ دی) کمابیش ادامه دارد و به‌ویژه برخی ساعات آغازین روز همراه با بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود، تصریح کرد: برای روز پنجشنبه ( ۷ دی) تداوم این شرایط و وزش باد موثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با اشاره به اینکه دما طی دو روز آینده به طور نسبی کاهش خواهد یافت، گفت: شاخص کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح با شاخص ۷۴ در شرایط سالم قرار داشت. کیفیت هوای هم‌اکنون تهران نیز ۹۲ و در شرایط سالم است.

 

دیدگاه تان را بنویسید