هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی امروز وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا فردا شرایط کیفی هوا بهبود نسبی یافته و وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین شهبازی اظهار کرد: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۲۹ آبان) در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (۳۰ آبان) در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی شمال غربی - غربی و بارش باران به ویژه در شبانگاه پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط کمابیش در ساعات ابتدایی روز چهارشنبه (۱ آذر) ادامه خواهد داشت و به تدریج در طول روز از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود، گفت: دما طی دو روز آینده به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۱۱۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون تهران با شاخص ۱۲۳ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

 

دیدگاه تان را بنویسید