میادین مرکزی میوه و تره‌بار تهران ساماندهی می شوند

امروز با هدف بررسی مشکلات و اتخاذ راهکارهای اجرایی رفع نابسامانی‌های موجود در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر تهران جلسه‌ای با حضور نمایندگان شهرداری تهران اتحادیه در فرمانداری تهران تشکیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد اسمعیل‌وند معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران در تشریح مصوبات این جلسه به موضوع ساماندهی معابر عمومی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اشاره کرد و افزود: کامیون‌ها و خودروهای حمل بار در این میدان می‌توانند در مقابل حجره‌ها و زیرشیروانی تا دو کامیون توقف داشته باشند اما بیش از دو کامیون و خارج از سقف شیروانی باید ساماندهی انجام می‌گرفت که در این جلسه این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا مقرر شد با محوریت میدان مرکزی میوه و تره‌بار، نظرات اتحادیه و صنف اخذ شود و نهایتا با نظر کارشناسی پلیس راهور طرح نحوه توقف مازاد خودروهای حمل بار خارج از محوطه شیروانی ارائه شود.

وی تعیین مکانیزم خالص فروشی در این میدان را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه خواند و افزود: مقرر شد تعیین مکانیسم عملیاتی خالص فروشی در کمیسیون نظارت مطرح شود و نظراتی که در کمیته کارشناسی با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان شده جمع‌بندی و کلیات آن به فرمانداری تهران ارائه شود.

اسمعیل‌وند تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد که کلیه واحدهای میدان مرکزی میوه و تره‌بار برای نصب اتیکت قیمت ملزم به رعایت قانون شوند و این رویداد با تولیت اتاق اصناف به طور کامل عملیاتی شود. به شکلی که هر کالا به صورت مجزا اتیکت قیمت داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید