رحیمی خبر داد:

انهدام 27 باند سرقت در پایتخت

رییس پلیس پایتخت از کشف انبارهای بزرگ کالای قاچاق با بیش از 20 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح برخورد با سارقان و مجرمان پایتخت که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ماموران پلیس پایتخت در عملیات خود شناسایی و برخورد با سارقان را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند تا 116 نفر از سارقان پایتخت را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه 27 باند سرقت در نقاط مختلف شهر تهران شناسایی و منهدم شد، گفت: در اجرای این طرح 15 کیف‌قاپ و زورگیر نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به انهدام چهار باند سرقت از منزل و مغازه نیز، بیان کرد: یکی از این باندها نیز به شکل مسلحانه اقدام به سرقت کرده بودند.

به گفته وی، هفت باند نیز در حوزه سرقت خودرو و موتورسیکلت منهدم شدند.

رحیمی از دستگیری 11 محکوم متواری نیز خبر داد و گفت: در اجرای این طرح میلیون‌ها تومان اموال مسروقه از سارقان کشف و ضبط شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف سه انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در این انبارها بیش از 10 هزار کارتن انواع کالای قاچاق قرار داشت. همچنین مقادیری از این اقلام را داروهای تقلبی و داروهای جعلی نیروزا تشکیل می‌داد.

به گفته وی، در میان دستگیرشدگان تعدادی از افراد نیز پیشتر دارای سابقه کیفری بودند.

رییس پلیس پایتخت برخورد با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های مهم پلیس برشمرد و گفت: در راستای عمل به تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین توصیه‌های سردار فرمانده ناجا با جدیت برخورد با قاچاق کالا را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رحیمی همچنین اضافه کرد که مال باختگان اموال مسروقه بعد از شناسایی اموال‌شان می‌توانند آن را تحویل بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید