آتش سوزی در نمایشگاه بین المللی تهران/ فیلم

صبح امروز بخشی از نمایشگاه بین المللی تهران در آتش سوخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این آتش سوزی که در انبارهای ضلع شرقی نمایشگاه بین المللی تهران و در کنار درب شمال سازمان صدا و سیما رخ داد، با حضور به موقع اکیپ های آتش نشانی سازمان صدا و سیما مهار شد.

آتش سوزی راس ساعت 10:10 در یکی از سوله ها آغاز شد و دود غلیظی آسمان محوطه را فرا گرفت.

ماموران ایستگاه آتش نشانی مستقر در صدا و سیما در کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شدند و حریق را مهار کردند.

مهار آتش سوزی در نمایشگاه بین المللی تهران

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی در نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در ساعت 10:11 صبح امروز(یکشنبه) در محوطه نمایشگاه بین المللی در ضلع شرقی اتفاق افتاد و 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه یک انبار 500 متری که پر از لوازم و ضایعات اسقاطی بود دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: دود بسیار غلیظی همه جا را فرا گرفته بود که نیروهای آتش نشانی به همراه آتش نشانان حاضر در نمایشگاه عملیات را آغاز کرده و از گسترش و سرایت آتش به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

ملکی در ادامه تصریح کرد: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت و آتش به بخش اصلی و سوله های نمایشگاه سرایت نکرد و محل حادثه به نیروهای آتش نشانی نمایشگاه تحویل داده شد.

 وی در پایان گفت: نمایشگاه از اماکن تجمعی است که در زمان فعالیت تعداد زیادی از هموطنان و اتباع خارجی به آنجا مراجعه می کنند و باید برای جلوگیری از وقوع این قبیل حوادث این اماکن از ایمنی مطلوبی برخوردار شوند.

دیدگاه تان را بنویسید