وداع غم‌انگیز مردم پارس آباد مغان با آتنا 7 ساله

مراسم تشییع و خاکسپاری آتنا دختر ۷ ساله پارس‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم در پارس‌آباد مغان برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم تشییع و خاکسپاری آتنا اصلانی، دختر معصوم 7 ساله پارس‌آبادی امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در پارس‌آباد مغان برگزار شد و حاضران در غم و اندوه و ماتم پیکر این دختر معصوم را بدرقه خانه ابدی کردند.

امروز در پارس‌آباد مغان اشک و ماتم و غم و اندوه سرازیر شده بود و از پیر و جوان و کودک و نوجوان آمده بودند تا با آتنا کوچولو خداحافظی کنند.

هیچ کس باور نمی‌کرد که آتنای 7 ساله به این زودی از جمع دوستان و خانواده‌اش جدا شده و راهی خانه ابدی شود.

امروز خیابان‌های پارس‌آباد مغان به حدی شلوغ بود که در مراسم تشییع آتنا جای سوزن انداختن نبود.

علاوه بر اینکه مردم پارس‌آباد مغان در مراسم تشییع آتنا شرکت کرده بودند اقشار مختلف مردم از جای جای استان و حتی کشور خود را به مراسم تشییع آتنا رسانده بودند تا با این دختر معصوم خداحافظی کنند.

پیام پدر و مادر آتنا برای مردم

پدر و مادر آتنا اصلانی نیز در پیامی به مردم پارس‌آباد مغان اظهار کردند که مردم داغدار مغان نمی‌دانم اگر شما همشهریان شریف شریک ناله‌ها و غصه‌های ما در اندوه آتنا نمی‌شدید چگونه می‌توانستیم از این مصیبت دق مرگ نشویم.

در ادامه این پدر و مادر داغدار با قدردانی از مردم گفته‌اند: اشک‌ها و ناله‌های سرزمین سرسبز مهربانی به همان اندازه بند دل ما را پاره می‌کند که پروازه پرونده کوچک خوشبختی ما؛ کاش بر می‌گشت و با خوشحال کردن شما اندکی از اندوه بزرگواران جبران می‌شد اما تقدیر الهی بر پرواز بی‌بازگشت او بود، از همه آنهایی که ما را این مصیبت تنها نگذاشتند سپاسگذاریم.

ما هرچه از این غم و ضایعه عظیم بگوییم باز هم نه دردی از کسی تسکین می‌شود و نه می‌توانیم تسلی خاطری برای پدر و مادر داغدار آتنای معصوم، این فرشته کوچک بی‌گناه باشیم فقط می‌توانیم بگوییم که ما هم همانند دیگر مردم غیور این استان و حتی مرزوبوم از دستگاه‌های مربوطه نهایت استدعا را داریم تا هرچه زودتر عامل این قتل و عمل زشت و ناجوانمردانه را به اشد مجازات محکوم کنند تا بلکه این اقدام برای ذره‌ای هم که شده باری از انبوه بار ماتم خانواده داغدار آتنا بکاهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید