شصت و هفتمین ستاد ملی ساماندهی امور جوانان برگزار می‌شود

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان از برگزاری شصت و هفتمین ستاد ملی ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۷۰۵ جلسه استانی و شهرستانی ساماندهی امور جوانان برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدجواد رضوی با اشاره به برگزاری شصت و هفتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان افزود: این جلسه به ریاست وزیر ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف در ستاد ساماندهی در روز دوشنبه ۱۹ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی در مورد دستور عمل برپایی این جلسه ادامه داد: در این جلسه، عملکرد ستادهای استانی و شهرستانی ساماندهی امور جوانان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ارزیابی دقیقی از عملکرد هر استان ارائه خواهد شد. همچنین درصد اجرای مصوبات در این ارزیابی آمده است که به صورت مفصل تشریح می شود.

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: سال گذشته در مجموع ۱۷۰۵ ستاد استانی و ملی برگزار شده است.

رضوی خاطرنشان کرد: طبق روال گذشته، در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در هر جلسه عملکرد یک استان در حوزه جوانان هم مورد ارزیابی قرار می گیرد که در جلسه آتی ستاد، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، عملکرد این استان در حوزه جوانان ارائه و بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه آخرین دستور جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان به برگزاری کنگره بین المللی متخصصان جوان علوم زمین اختصاص دارد، گفت: از آنجا که این کنگره به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و موضوع آن حول محور جوانان است، لازم است دستگاههای مرتبط با جوانان در برگزاری این نشست بین المللی مشارکت داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید