آخرین اخبار از جشنواره فراغت جوانان روستایی

برگزاری جشنواره فراغت جوانان روستایی و راه‌اندازی ورزش‌های مفرح از جمله طرح‌های وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته بود که عملیاتی نشد که به گفته مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان این دوبرنامه به سایر بخش‌های این وزارتخانه سپرده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن طلایی افزود:  با تعامل با  دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان قرار شد این اداره کل جشنواره فراغت جوانان روستایی را برگزارکند و به نظر می‌رسد ورود مستقیم معاونت جوانان به این حوزه، دخالت در حوزه ورزش روستایی است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره اقوام را  پیش‌بینی کرده بودیم، گفت: با توجه به اینکه دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری با چند انجمن در حال انجام کاری مشابه است. بنابراین تصمیم گرفتیم جشنواره اقوام را برگزار نکنیم چرا که این کار موجب اتلاف بودجه و زمان و انجام موازی کاری است.

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از حساسیت‌های ما در حوزه جوانان موازی‌کاری دستگاه‌های مختلف در حوزه جوانان است و ما به شدت تلاش می‌کنیم دستگاه‌ها را از موازی کاری پرهیز دهیم بنابراین خودمان نباید اینگونه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه تابستان سال گذشته قصد داشتیم شرایط دسترسی جوانان به ورزش‌های مفرح را فراهم کنیم، گفت: با بررسی بیشتر انجام این کار را به عهده اداره کل ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان گذاشتیم اما متاسفانه ورزش‌های مفرح هنوز عملیاتی نشده است البته ما پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و در این جهت هم نامه رسمی به اداره کل ورزش همگانی ارسال کردیم و هم با مدیرکل این اداره صحبت کردیم.

طلایی در پایان اظهارکرد: ورزش‌های مفرح گران اما در افزایش شور و نشاط جوانان بسیار موثر است. اگراین ورزش‌ها در پوشش ورزش‌های همگانی قرار بگیرد امکان دارد که ارزان شود و همه جوانان بتوانند از آن استفاده کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید