افزایش ۵۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در سال ۹۵

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: کشفیات قاچاق کالا در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، ۵۰ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسین اشتری در بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان و مدیران ناجای سراسر کشور، گفت: این همایش با هدف بررسی اقدامات برنامه های سال گذشته و بررسی برنامه ها و اولویت های سال جدید برگزار شده است و فرمانده ها از برنامه های سال جدید آشنا می شوند.

وی افزود: سال گذشته نیروی انتظامی با راهنمایی مقام معظم رهبری توانست به وظایف خود که بسیار گسترده بود به خوبی عمل کند و نیروی انتظامی در تمام یک میلیون و ۷۰۰هزار خودرو به ناوگان حمل و نقل اضافه شده بود با همکاری نیروی انتطامی تصادفات کاهش پیدا کرد.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی از ماه های گذشته برگزاری یک انتخابات امن را پیش بینی کرده است و امیدواریم این آرامش و امنیت در کشور حاکم باشد.

وی تصریح کرد: رهبری بر روی امنیت انتخابات تاکید داشتند و امیدواریم با همکاری مردم این امنیت حاکم باشد.

سردار اشتری افزود: نیروی انتظامی بیش از ۵۰ درصد کشفیات در بیشتر نسبت به سال ۹۴ در زمینه قاچاق کالا داشته است اما این آمار هنوز مطلوب نیست و باید بیشتر کار کند که این امر نیازمند همکاری تمام دستگاه ها است.

فرمانده ناجا گفت: با همکاری قوه قضائیه و دادستان کل کشور کارها به خوبی پیش می رود و با همکاری بیشتر می توانیم در برخورد با مجرمان با اقتدار بیشتر کار کنیم که موجب تامین امنیت بیشتر در کشور شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید