تخفیف۸۰ درصدی بلیت حمل و نقل عمومی به سربازان

اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تخفیف 80 درصدی بلیت حمل و نقل عمومی برای سربازانی که در شهر تهران مشغول به خدمت هستند، رای دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در سیصد و سی‌ و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران در دستور کار اعضای این شورا قرار داشت که پس از قرائت گزارش توسط رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، تخفیف 80 درصدی بلیت حمل و نقل عمومی سربازان تهرانی به تصویب رسید.

در جریان بررسی این لایحه احمد دنیامالی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: پس از بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که 20 درصد هزینه حمل و نقل عمومی توسط سربازان با محدودیت 4 سفر در روز پرداخت شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: تخفیف 80 درصدی شامل سربازانی می‌شود که در پادگان‌های شهر تهران مشغول به خدمت هستند.

۴ چالش اصلی پیاده‌راه ۱۷ شهریور

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، با اشاره به این که با وجود بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور هنوز مشکلات ساکنان این خیابان برطرف نشده است گفت: بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور هنوز به طور کامل انجام نشده است، به همین دلیل ساکنان و کسبه همچنان ناراضی هستند.

وی ادامه داد: آب‌نماهای ساخته شده در میانه پیاده راه ۱۷ شهریور که در حال حاضر کارایی ندارد و یک باند سواره را اشغال کرده و به مکانی برای تجمع معتادان و... تبدیل شده که باید برداشته شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با تأکید بر این که برخی از معابر این پیاده راه باید از بن‌بست خارج و بازگشایی شوند گفت: متأسفانه در زمان مسدود بودن کوچه‌ها، پست‌های برق و مخازن سطل زباله در میانه تقاطع‌ها جانمایی و نصب شده است که باید جمع‌آوری تا امکان بازگشایی معابر فراهم شود.

شاکری تأکید کرد: سنگ‌فرش‌های این پیاده راه نیز باید برداشته و خیابان ۱۷ شهریور باید آسفات شود، تمامی این‌ نکات به شهردار منطقه اعلام شده تا پس از سال‌ها رضایت اهالی این خیابان کسب شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید