دست مصنوعی شهید موحد دانش و بلایی که سر عربستانی‌ها آورد

عکس فهد پایین کشیده شده و پوسترهای تبلیغی که علیرضا با خود به مکه برده بود، جای آن را گرفته بود و مأموران عربستانی سردرگم که او این پوسترها را کجا جاساز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ـ منصوره جاسبی: سهمیه حج به نام غلامعلی[۱] در آمده بود اما او آن را به علیرضا[۲] داد و خود نرفت. علیرضا هم از این فرصت برای تبلیغ اسلام استفاده کرد و تا جایی که می توانست عکس ها و پوسترهای انقلابی را در دست مصنوعی خود جاسازی کرد و راهی سفر حج شد و بی هیچ دردسری از گیت های نگهبانی عربستانی گذشت و وارد یکی از کمپ هایی شد که باید در آنجا مستقر می شدند.

عکسی از فهد بر یکی از دیوارها زده شده بود، علیرضا بدون اینکه کسی متوجه شود و با درایتی که خاص خودش بود، عکس را کنده و یکی از پوسترهایی را که به همراه داشت، جای آن می زند.

شرطه ها[۳] که متوجه چنین مسأله ای می شوند و به علیرضا مشکوک،‌ او را برای بازپرسی می برند اما هیچ چیز عایدشان نمی شود و عکس فهد را دوباره آویزان می کنند و می روند و این بار حساس تر از گذشته بر می گردند و با همان صحنه قبلی مواجه می شوند و چون از علیرضا به نتیجه ای نمی رسند با عصبانیت رهایش می کنند و این کار مدام تکرار می شود.

علیرضا به دوستانش می گفت: این دست مصنوعی بیشتر از دست خودم برای اسلام خدمت کرده است.[۴]

  1. شهید غلامعلی پیچک، فرمانده عملیات غرب کشور که در بیستم آذرماه سال ۶۰ در عملیات مطلع الفجر به شهادت رسید.
  2. شهید علیرضا موحد دانش، فرمانده لشکر 10 سید الشهدا (س) که در تاریخ سیزدهم مرداد سال ۶۲ در منطقه حاج عمران و در عملیات والفجر دو به شهادت رسید.
  3. در زبان عرب به پلیس شرطه گویند.
  4. برگرفته از خاطره پدر شهید موحد دانش نقل شده در سایت تبیان.

دیدگاه تان را بنویسید