اعلام محدودیت‌های کرونایی برای شرق تهران در عید قربان/ تا شنبه، ورود و خروج خودرو به مشهد ممنوع است

خروج خودروهای شخصی، با پلاک استان تهران (شرق استان تهران) ورود خودروهای شخصی با پلاک های دیگرشهرها به شرق استان تهران ممنوع است ضمن این که - سفر از- به کلیه شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسر کشور، مطلقاً ممنوع است و تخلف ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و خروج خودروهای بومی از این شهرها ۱۰ میلیون ریال و در شهرهای نارنجی نیز پنج میلیون ریال جریمه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا و در پیش بودن عید قربان، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اعمال می‌شود.

سرهنگ علی سلیمانی روز سه‌شنبه گفت:محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸روز دوشنبه مورخ ۲۸ تیرماه آغاز شده و تا  ساعت هفت صبح  روز دوشنبه ۴ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود:  خروج خودروهای شخصی، با پلاک استان تهران (شرق استان تهران) ورود خودروهای شخصی با پلاک های دیگرشهرها به  شرق استان تهران ممنوع می باشد ضمن این که - سفر از-  به کلیه شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسر کشور، مطلقاً ممنوع است.

سلیمانی اظهار داشت: عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی، به منظور جلوگیری از تردد خودروها به صورت محسوس و نامحسوس، تشدید کنترل ها در مبادی اصلی و فرعی ورودی و خروجی به مقصد شرق استان تهران اقدام می کنند.

 

وی گفت: خودروهای شخصی دارای پلاک شرق استان تهران در صورت مراجعه به مبادی خروجی ، به مبداء عودت داده شده و در صورت تمکین نکردن، اعمال قانون می‌شوند.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی و فرمانداری ها در فاصله زمانی یاد شده ازصدور مجوز تردد غیراضطراری تعریف شده قبلی، مطلقاً خودداری می‌کنند و تمامی مجوزهای صادره قبل از این مصوبه، غیرقابل استفاده و باطل اعلام می گردد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن درخواست از کلیه همشهریان عزیز جهت عدم سفر و خروج از شهرستان های شرق استان تهران گفن: همانطور که قبلاً اعلام گردید ترخیص خودروهای توقیفی در پارکینگ‌ها تا پایان سال ۱۳۹۹ با تسهیلات ویژه ادامه دارد از مالکین و متصرفین خودروهای توقیفی درخواست می‌شود به منظور ترخیص خودروهای خود به مراکز خدمات پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

 

ورود و خروج خودرو به مشهد ممنوع شد

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: خروج خودروهای بومی از مشهد و ورود خودروهای غیربومی به مشهد از ظهر امروز ممنوع شد.

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد عصر سه شنبه افزود: با توجه به شیوع موج پنجم ویروس کرونا و جلوگیری از ترددهای غیرضروی، ورود خودروهای غیربومی به استان و خروج خودروهای بومی از استان نیز ممنوع شد.

وی اضافه کرد: تخلف ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و خروج خودروهای بومی از این شهرها ۱۰ میلیون ریال و در شهرهای نارنجی نیز پنج میلیون ریال جریمه دارد.

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: در حال حاضر شهرهای مشهد، کاشمر، سبزوار، بینالود، قوچان، سرخس، درگز، گناباد و ششتمد در وضعیت قرمز و شهرهای نیشابور، زبرخان، چناران، فریمان، تربت حیدریه، بردسکن، خواف، تایباد و فیروزه نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

قانعی‌نژاد افزود: این طرح تا روز شنبه دوم مرداد ماه ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید