به گزارش ایرنا، قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: این پروژه در از جمله پروژه های مهم و ارزشمند هفته دولت در شهرستان دماوند است که از بهمن ماه سال 95 آغاز شد و امروز به پایان رسید.
وی ادامه داد: 9 روستای دیگر شهرستان نیازمند اجرای پروژه گاز رسانی است که مشکل گاز روستای عباس آباد دماوند در حال مرتفع شدن است و 8 روستای دیگر نیز در کمتر از یک سال از این نعمت بهره مند می شوند.
میرزایی نیکو ادامه داد: روستای سرخده علاوه بر مشکل گاز با مشکل آب کشاورزی و راه روستایی مواجه است که این موضوعات نیز در حال به نتیجه رسیدن است.
اصغر مهری، رئیس اداره گاز شهرستان دماوند در خصوص گاز رسانی به 2 روستای سرخده و مغانک اظهار داشت: با پیگیری مسئولان پروژه گازرسانی به روستاهای سرخده و مغانک از اواخر سال 95 آغاز شده و امروز کار اجرایی آن با تلاش همکاران در امور مهندسی شرکت گاز به پایان رسید.
وی افزود: پروژه گازرسانی به این دو روستا شامل سه ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 10 هزار متر مکعب به متراژ شبکه‌گذاری داخلی چهار هزار 184 متر و خط تغذیه هشت هزار و 720 متر، با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان انجام شده است که حدود 310 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
رئیس اداره گاز شهرستان دماوند همچنین به بهره برداری از پروژه گازرسانی شهرک صنعتی 2 دماوند با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد و گفت: این پروژه که از دو سال گذشته به متراژ شبکه‌گذاری داخلی تقریبی 2 کیلومتر و خط تغذیه اصلی 6 هزار و 60 متر آغاز شده بوده در حال حاضر با تلاش امور مهندسی شرکت گاز 50 واحد صنعتی از گاز طبیعی بهره‌مند خواهد شد.
رئیس اداره گاز شهرستان دماوند تأکید کرد: رعایت مسائل ایمنی در استفاده از گاز توصیه می‌شود و حتماً مشترکان از تجهیزات استاندارد استفاده کنند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.
مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در این مراسم با اشاره به سفر روز سه شنبه استاندار تهران به دماوند، گفت: فردا شهرستان دماوند میزبان استاندار تهران است که در این سفر دو پروژه جایگاه سوخت بنزین و پایانه مسافربری شهر دماوند کلنگ زنی می شود و پروژه جایگاه سوخت CNG شهر به بهره برداری می رسد؛ همچنین بازدیدی از روند پیشرفت پروژه سالن ورزشی کارگران خواهیم داشت.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.