رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مدت چهار ماهه امسال 580 هزار نفر متقاضی درخواست وام ازدواج (15میلیون تومان و بازپرداخت 5ساله)بودند که به 60 درصد آنان تسهیلات پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: در خصوص پرداخت وام های کارآفرینی از ابتدای سال تا پایان تیر ماه امسال سه جلسه با مسئولان و کارشناسان صندوق کار آفرینی امید جهت بررسی نحوه پرداخت وام به متقاضیان و رفع مشکلات آنها انجام شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: در مجموع 48 باشگاه ورزشی، 12مرکز مشاوره و 12 سمن جهت دریافت وام، درخواست های خود را به این اداره کل ارسال و به صندوق معرفی شدند که از این میزان 10واحد آماده معرفی به کمیته و 12واحد از دریافت وام محروم شدند.
گلمحمدی با بیان اینکه برنامه های معاونت جوانان در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان انجام و طبق نظرسنجی ها مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت خاطر نشان کرد: اختصاص فضای مناسب به سمن ها در خانه جوانان، آموزش مردم و جوانان با اجرای طرح های یکپارچه راه روشن با هدف آموزش مهارت های زندگی، برگزاری طرح ملی دوره تربیت مربی جهت نیروهای متخصص، حمایت از مراکز مشاوره در ارائه خدمات مشاوره ای رایگان، تنظیم محتوای یکپارچه کارگاههای آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج و تهیه و تدوین فصلنامه جامع ارزیابی عملکرد مراکز مشاوره تخصص ازدواج از اهم برنامه های این معاونت بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطر تصریح کرد: در حال حاضر 77 سمن با میانگین 200عضو در سطح استان در محورهای علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و مذهبی فعال هستند.
گلمحمدی ادامه داد: همچنین 15 سمن نیز متقاضی صدور مجوز بوده که تاکنون 70درصد از مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.