به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی اظهار داشت: با توجه به تأثیر تخلفات ساکن همچون پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع و... در افزایش ترافیک معابر، از امروز طرح تشدید برخورد با این تخلفات اجرا می‌شود و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در رابطه با متخلفان اعمال قانون خواهند کرد.
وی به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به خصوص در معابر کم‌عرض رها نکنند زیرا باعث افزایش حجم ترافیک می‌شود.
سرهنگ رازقی تاکید کرد: شهروندان برای توقف خودروهای خود از پارکینگ‌های مجاز سطح شهر استفاده کنند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در اولین روز هفته گفت: محور غرب به شرق بزرگراه‌ همت از پل ستاری تا یادگار امام(ره) و در ادامه از چمران تا قبل از مدرس، بزرگراه‌ حکیم از اباذر تا شیخ بهایی، بزرگراه‌ هاشمی رفسنجانی از اشرفی اصفهانی تا چمران و بزرگراه‌ شیخ‌فصل الله نوری از تیموری تا پل شهرک آزمایش دارای بار ترافیک نیمه‌سنگین است.
وی افزود: محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از شمس‌آباد تا پاسداران و بزرگراه بابایی از امام علی(ع)، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) در محدوده گلشن‌دوست، بزرگراه نواب از 9 دی تا ورودی تونل توحید و در ادامه بزرگراه چمران محدوده بین حکیم و همت، مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین تا آذربایجان و مسیر شرق به غرب خیابان دماوند از بعد پل امام علی(ع) تا پل چوبی با حجم بار ترافیکی روبه رو است.
تهرام/ 7245/ 9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.