مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت 10 امروز حادثه ریزش آوار در شوش خیابان مسعودیان به سامانه 115 اعلام و بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.
محمد کرم درآبادی اظهار داشت: در یک محوطه کارگاهی ریزش آوار ، 7 نفر دچار مصدومیت شدند که با تلاش های تکنسین های اورژانس یک نفر در محل درمان شد اما 6 نفر دیگر برای ادامه مراحل درمانی روانه بیمارستان شدند.
همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در یک ساختمان قدیمی در حال تخریب روی داد که خوشبخاته این حادثه تلفات جانی نداشت.
سید جلال ملکی افزود: در این حادثه هیچ کارگری زیر آوار گرفتار نشد اما بدلیل برخورد مصالح ساختمانی چند کارگر دچار مصدومیت شدند.
وی علت اصلی این گونه حوادث را غیر اصولی اجرا کردن عملیات تخریب اعلام کرد و از شهروندانی که قصد تخریب ساختمان های قدیمی را دارند که حتما از پیمانکاران و کارگران با تجربه و متخصص استفاده کنند.
به گفته ملکی برای تخریب ساختمان های قدیمی جهت احداث بنای جدید شهروندان باید با دقت بیشتری اقدام کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.
عصر روز گذشته (جمعه) نیز حادثه آوار در یک ساختمان قدیمی در حال تخریب در شهرک دانشگاه یک کارگر افغانستانی جان باخت.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.