به گزارش خبرنگار ایرنا، این برنامه ورزشی و تفریحی با رویکرد مشارکت خانواده و با حمایت سازمان ورزش شهرداری تهران امروز(چهارشنبه) با پروازبیش از5 هزار بادبادک برفراز برج میلاد برگزارشد.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری در این برنامه خانوادگی و تفریحی به خبرنگار ایرنا گفت: جشنواره پرواز بادبادک ها در راستای تفریحات ورزشی شادستان با همکاری برج میلاد تهران برگزار شد.
محمد صادق حسنی با بیان اینکه چنین برنامه های تفریحی مورد استقبال خانواده ها قرار می گیرد افزود: در این برنامه شاهد حضور سه نسل جامعه بودیم که این خود حس مشارکت و سرزندگی را در سطح شهر به نمایش در می آورد.
سرپرست سازمان ورزش تاکید کرد که چنین برنامه هایی می تواند امید و نشاط را در جامعه دوچندان کند.
وی همچنین از رویکرد جدید سازمان ورزش برای ترویج ورزش از فضای بسته مجموعه ها به فضای باز شهری است ، خاطرنشان کرد: یک شعار داریم، ورزش همت همگانی می خواهد و با حضور در مجموعه ورزشی به توسعه ورزش همگانی کمک کرد.
وی ادامه داد: باید همه شهروند روزانه فعالیت ورزشی در بوستان ها و فضاهای باز انجام دهند که مهم ترین شعار ما ورزش بدون سقف خواهد بود.
برنامه ساخت و پرواز بادبادک ها با حضور مدیرعامل برج میلاد و جمعی از مدیران تربیت بدنی مناطق سازمان ورزش شهرداری برگزار شد.
تهرام/ 7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.