سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر چهارشنبه درباره جزئیات این حادثه آتش سوزی به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 11 و 7 دقیقه امروز حادثه آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری، مبل سازی وانبارآن در محله مرتضی گرد خیابان نرگس به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی، فوماتیک و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: آتش یک سوله مسقف در 2 طبقه به وسعت 500 متر که شامل انبار، کارگاه چوب بری و مبل سازی بود را فرا گرفته و حریق در حال گسترش به کارگاههای مجاور بود.
ملکی ادامه داد: یک وانت پیکان در مقابل درب ورودی این سوله پارک بود که بدلیل گسترش حریق این وانت در آتش کاملا سوخت.
وی با بیان اینکه آتش نشانان از چند جهت به آتش حمله ور شدند خاطرنشان کرد: آتش نشانان از سقف ها و چند طرف دیگر وارد عملیات مهار شده و موفق شدند حوالی ساعت 14 امروز آتش را مهار کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: آتش نشانان با مهار به موقع مانع ریزش سقف ها و گسترش آتش به کارگاههای همجوار شدند.
وی با بیان اینکه در این آتش سوزی به فردی آسیب نرسید علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.
محله مرتضی گرد در حاشیه بزرگراه آزادگان در جنوب شرقی تهران واقع شده است و در این محله بسیاری از کارگاههای چوب بری و مبل سازی وجود دارد که هر چند بار به دلیل نا ایمن بودن این کارگاهها دچار آتش سوزی می شوند.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.