مرتضی حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعال شدن برخی از پروژه‌های عمرانی، طرد اتباع بیگانه، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی و ارائه تسهیلات بانکی به منظور رونق تولید از دلایل اصلی کاهش نرخ بیکاری نسبت به سال گذشته در این شهرستان است.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی جذب سرمایه گذار در این شهرستان خاطر نشان کرد: کارگروه‌ رفع موانع تولید در حوزه برنامه ریزی وظیفه پی گیری، رصد و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران این شهرستان را بر عهده دارد و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با برگزاری جلسات با سرمایه گذاران شهر پردیس و بومهن، ضمن بررسی مشکلات و موانع تولید، مناطق مناسب برای سرمایه گذاری که از سوی شرکت عمران تعیین شده است را به آنها معرفی می‌کند.
وی با اشاره به بازدید های اخیر خود از کارگاه‌های صنعتی در منطقه اظهار داشت: در بازدیدها مشکلات صاحبان صنایع بررسی و در کمیسیونی با مشارکت اداره صنعت، معدن، تجارت، اداره محیط زیست، امور آب، جهاد کشاورزی ، راه و شهر سازی، مطرح و جمع بندی شده است.
فرماندار پردیس با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیسیون افزود: تمامی موارد به کمیسیون زیرساخت های دولت ارجاع شده است، در صورتی که این کمیسیون به نتیجه برسد، بیش از 90 درصد مشکلات مراکز صنعتی این شهرستان برطرف و در زمینه ایجاد اشتغال نیز بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود.
وی همچنین به طرح واسپاری کار در منزل به زنان اشاره کرد و گفت: برخی از کارگاه‌های صنعتی در این شهرستان طرح واسپاری کار در منزل دارند که فرصت بسیار ارزشمندی برای زنان است تا با کار در منزل در آمد داشته باشند، استقبال خوبی از این طرح شده است و توسعه واسپاری کار در منزل به زنان را با همراهی سرمایه گذاران جدید را در دست اقدام داریم.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.