به گزارش ایرنا، سید محمدعلی افشانی شامگاه دوشنبه در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره نشاط سالمندی در جمع خبرنگاران افزود:می توان از افرادی که بیش از 30 سال سابقه کاری دارند به عنوان مشاور در مجموعه ها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه پیش از این نیز از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیدگی به این موضوع را درخواست کرده بودم ابراز امیدواری کرد این موضوع به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
شهردار تهران همچنین در پاسخ به برخی شنیده ها مبنی بر کناره گیری وی از سمت خود تا پایان سال جاری تصریح کرد: به این اخبار توجه نکنید.
به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی خرداد ماه امسال به کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان رای مثبت دادند.
درصورت تصویب جزییات این طرح ،دستگاه های مشمول مکلف می شوند ظرف مدت 60 روز از تاریخ ابلاغ این قانون آن دسته از افرادی را که بر خلاف مفاد این قانون به کار گرفته شده اند از خدمت منتزع و با آنان تسویه حساب کنند، افراد مذکور باید ظرف مهلت قانونی مقرر سمت و پست خود را ترک کنند، پرداخت هر گونه وجهی پس از این مهلت از هر محل و تحت هر عنوان در حکم تصرف غیر قانونی در اموال دولتی است.
افشانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد «شهر زیست‌پذیر، شهروند مشارکت‌پذیر» اظهارداشت: این امر به معنای فراهم کردن امکانات برای تمامی اقشار جامعه بویژه سالمندان و مشارکت آنها در اداره امور شهر است.
وی حل مشکلات شهر را در گرو مشارکت شهروندان دانست و تأکید کرد: مشارکت شهروندان بستر توسعه محلات را فراهم می کند.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.