مسعود مرسلپور روز شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح روند مراحل مختلف ساخت و افتتاح این مرکز درمانی، اظهار کرد: بیمارستان بلافاصله پس از افتتاح، پذیرش بیماران را آغاز کرد بطوریکه در نخستین روز فعالیت خود بیش از 30 نفر از مراجعان را تحت درمان قرار داد.
وی اضافه کرد: یک نفر از بیماران با تشخیص پزشک اورژانس که نیاز به دارویی خاص داشت به یکی از بیمارستانهای پایلوت - مفتح ورامین - جهت درمان اعزام و مابقی مراجعان نیز با تشخیص پزشکان معالج درمان شدند.
فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: بیمارستان قرچک پنجشنبه با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم شریف قرچک به بهره برداری رسید.
مرسلپور اظهار داشت: این بیمارستان ٩٦ تختخواب دارد و شامل بخش های بستری جراحی ، بستری داخلی ، رادیولوژی ، آزمایشگاه، داروخانه، زنان، اطفال و نوزادان ، اتاق عمل جنرال ، دیالیز و اورژانس است.
فرماندار قرچک یادآورشد: این بیمارستان که از مصوبات سفر دولت به شهرستان قرچک است و با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نیز اعتباری بیش از 34 میلیارد تومان طی مدت چهار سال احداث شد.
شهرستان قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران قرار دارد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.