به گزارش ایرنا ، حسین عباسی روز چهارشنبه در نخستین کنفرانس علمی - تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان پیشوا گفت: مسئله آسیب‌های اجتماعی صرفا با سخنرانی‌ها و برگزاری جلسات و همایش‌های فصلی حل‌شدنی نیست بلکه نیاز به کار میدانی و عملیاتی دارد.
وی افزود: اگر در برهه‌ای از زمان می‌طلبید مردم به‌صورت گروهی احساس تکلیف کرده و در میدان‌های دفاع مقدس و در مقابل دشمن ایفای نقش کنند در حال حاضر نیز چنین عرصه‌هایی برای مردم در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مهیاست.
عباسی مقابله با آسیب‌های اجتماعی را از اولویت‌های شهرستان پیشوا عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: همه ما باید موضوع پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را به‌عنوان یک کار ویژه تلقی کرده و بااحساس تکلیف و مسئولیت پا به این عرصه بگذاریم.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا اظهار کرد: تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده هر جا که مردم ورود پیدا کردند بهترین نتایج حاصل شد و امروز نیز باید همه اقشار مردم به خصوص طبقه آگاه و مسئولان بخش های مختلف برای پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی احساس مسئولیت کنند تا بتوان به نتایج مطلوب در افق برنامه‌های هدف‌گذاری شده دست‌ یافت.
عباسی بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان و اساتید فن را در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی ضروری دانست و اظهار کرد: موضوع بررسی، مقابله، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های حوزه سیاسی فرمانداری پیشواست و به‌عنوان یک کار ویژه به آن نگاه می‌کنیم.
وی افزود: همه ادارات و نهادها از جمله ادارات بهزیستی، آموزش‌ و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارند و مکلفند تا با حساسیت لازم نسبت به مسائل اجتماعی، ازآنچه خانواده‌ها را تهدید می‌کند پیشگیری کنند.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا متذکر شد: تمام پتانسیل، قابلیت‌ها و امکانات شهرستان پیشوا در راستای پیشگیری از این آسیب‌ها خواهد بود تا با اهتمام و عزمی جدی و باایمان و باور بتوانیم در این مسیر به بهترین نحو ایفای نقش کنیم.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.