به گزارش ایرنا، زهرا صدراعظم نوری روز یکشنبه در هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، افزود: ایرانیان مفتخرند که میزبان اهل بیت (ع) هستند و وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) موجب خیر و برکت برای ملت ایران است.
وی گفت: زنان و دختران حامیان اصلی در محیط خانه و زندگی، منشاء محبت، عشق، دوست داشتن و امید به زندگی هستند و در جامعه نیز نماد پویایی، عشق به زندگی و عشق به خوبی ها هستند.
نوری گفت که جامعه جوان ما که نیمی از آن را دختران جوان تشکیل می دهند، بیش از هر زمان نیازمند به توجه، دیده شدن و اهتمام برای آینده های بهتر هستند.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: جامعه امروز مفتخر است که از دختران جوان تحصیل کرده برخوردار است.
وی گفت: دختران در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بین المللی برای کشور افتخار می آفریند و باید فرصت های رشد و پیشرفت را پیش از گذشته برای دختران ایرانی فراهم کنیم.
نوری این را هم گفت که دختران ایرانی، امروز برای بروز شایستگی خود نیازمند به حمایت و توجه همه جانبه مدیران و برنامه ریزان هستند.
وی افزود: رفتارهای صدا سیما و برخی رسانه های تندرو به شدت بر انگیزه، شور و نشاط و پویایی آنها تاثیر منفی می گذارد.
صدا و سیما هفته گذشته مصاحبه نامیده هژبری، دختر رقصنده را منتشر کرد.
نوری در ادامه با محکوم کردن رفتارهای صدا و سیما گفت: از شهرداری تهران به ویژه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و اداره کل بانوان انتظار دارد که دختران شهر را مورد حمایت قرار دهند و امکانات رشد آنها را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی فراهم نمایند و اختصاص فضاهای مفید و امن در پارک ها، ورزشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و امثالهم را برای ایشان در اولویت قرار دهند و درصدی از مدیریت حوزه فرهنگی شهر را به آنها واگذار نمایند.
تهرام/7244/1735
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.