به گزارش ایرنا، سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی کشور، محمدعلی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه به همراه معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
رییس سازمان تامین اجتماعی در این آیین معنوی عنوان کرد: امسال هفته تامین اجتماعی در شرایطی آغاز می شود که جنگ تمام عیار اقتصادی از سوی آمریکا بر کشور تحمیل شده و هدف اصلی این جنگ نیز از بین بردن نظام اسلامی و در نهایت کشور ایران است.
سید تقی نوربخش تصریح کرد: نقش تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور که نیمی از مردم ایران را تحت پوشش خود قرار داده است در شرایط فعلی کشور بسیار مهم و پررنگ است.
وی عنوان کرد: مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی با برنامه ریزی و سیاستگذاری دقیق به دنبال انجام تعهدات این سازمان در زمینه های معیشتی و درمانی بیمه شدگان هستند تا بدین وسیله بخشی از ریسک های وارده به مردم کاسته شود.
نوربخش با اشاره به اینکه اقدامات خصمانه دشمنان در حوزه اقتصادی بر فضای کسب و کار کشور تاثیر گذار بوده است، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از 6 ماه قبل پیش بینی های لازم را در خصوص تحریم های ظالمانه دشمنان کرده است و در حال حاضر با پشتیبانی دولت به دنبال پایین آوردن ریسک های وارده به مردم است.
از نوزدهم تا بیست و پنجم تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی در تقویم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.