فرماندار شهرستان پردیس از تعیین تکلیف وضعیت زمین‌های اطراف پردیس و توقف ساخت‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی حیدری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و پیگیری مصوبات استاندار که با حضور معاون عمرانی، مدیران کل استانداری تهران، روسای ادارات و شهردار و اعضای شورای شهر در فرمانداری برگزار شد، گفت:‌ پردیس شهرستانی نوپا است و به همین دلیل مشکلاتی در اراضی اطراف آن وجود دارد که در جلسات مشترکی که برگزار می‌شود با همکاری و مشارکت ادارات در تلاش هستیم این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: در جلسه امروز ابتدا به مسیله زمین‌های کرشت در جنوب شهرستان رسیدگی شد که مردمش در بلاتکلیفی قرار گرفتند.

حیدری به وضعیت زمین‌های اسلک در حاشیه جنوبی پردیس نیز اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها سال‌ها در بلاتکلیفی به سر برده و قرار بود شرکت عمرانی این زمین‌ها را به افراد واگذار کند اما از آنجایی که این منطقه داخل شهر نیست باید با همکاری و صبوری بیشتر در مورد وضعیت آن تصمیم‌گیری شود.

وی از اطمینان مشکلات مردم ساکن روستای باغکمیش خبر داد و گفت: با تعامل شرکت عمران و منابع طبیعی مشکلات اراضی این منطقه رو به اتمام است.

وی با پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر وضعیت منطقه زورآباد اوزون تپه و وضعیت محرومانی که ساکن آن هستند گفت: زمین‌های این منطقه دست بنیاد مستضعفان است که به شهرداری واگذار شده و مقرر شده محلی جهت اسکان ساکنان محروم آنها که به سختی گذران زندگی دارند ساخته شود و تاکنون 40 واحد ساخته شده که 70 درصد پروژه تکمیل شده است و به دلیل کمبود بودجه امکان ساخت واحدهای بیشتری برای ساکنین آن منطقه وجود نداشته و فرمانداری شهرستان از خیرین دعوت می‌کند برای ساخت واحدهای بیشتر همکاری نیز داشته باشند. 

فرماندار شهرستان پردیس که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با تاکید بر منطقه خانلر آباد که در ضلع شمالی شهرستان قرار دارد گفت: مشکلات این بخش از اراضی شهرستان را منابع طبیعی و جهاد کشاورزی باید حل کنند که زمان مشخصی برای رفع آن داده شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.