به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران تشریح کرد: این شرکت ها که ارز چهار هزار و 200 تومانی دریافت کرده اند اما اقدام به واردات با آن ارز نکرده اند، یا احتکار کرده اند و یا پس از واردات، گوشی را با قیمت های بالای دلار هشت هزارتومانی به مردم فروخته اند شناسایی شده اند که برخورد با یکی از آنها شروع و برای بقیه هم برنامه ریزی شده است.
وی یادآور شد: آخرین مرحله برخورد با دلالان ارز مربوط به دو هفته قبل است که در جریان آن بیش از 15 نفر دستگیر شده اند.
سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس با تمام توان امنیت بازاریان را تامین می کند، اظهارداشت: پلیس با افرادی که مغازه ها را به بستن تهدید یا اجبار می کنند برخورد خواهد کرد.
رئیس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: نگرانی در مورد امنیت بازار وجود ندارد.
وی همچنین درپاسخ به پرسشی درمورد حضور مردم در سطح شهر به دنبال بازی فوتبال ایران و پرتغال گفت: پلیس هیچ سوء رفتاری از مردم در جشن شادی فوتبال ندیده، موردی در این زمینه گزارش نشده و ماموران انتظامی نیز در کنار مردم به شادی پرداختند و با شهروندان همراه بودند.
وی همچنین با بیان اینکه مرحله جدید عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ برای برخورد با سارقان و مجرمان حرفه ای در 48 ساعت گذشته اجراشد گفت: 138 نفر از سارقان حرفه ای که در قالب 31 باند در نقاط مختلف تهران اعمال مجرمانه انجام داده بودند، دستگیر شدند.
سرداررحیمی گفت: 73 نفر از دستگیر شدگان که 57 درصد ازآنان را تشکیل می دهد دارای سوابق متعدد جرم و جنایت هستند.
رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: دستگیر شدگان جمعا به بیش از 800 مورد سرقت اعتراف کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: یک باند سه نفره که سوژه های خود را از بین بانوان و افراد سالخورده انتخاب کرده و از آنان زورگیری وخفت گیری می کردند نیز در بین دستگیر شدگان می باشند.
سردار رحیمی همچنین از دستگیری یک باند سند نمره که 15 خودرو را پس از سرقت با سند و نمره جعلی فروخته بودند در این طرح خبر داد و افزود: یک باند هفت نفره جعل و کلاه برداری و هشت باند سرقت از منازل و مغازه ها و 10 باند سرقت از خودرو در میان دستگیر شدگان وجود دارد.
تهرام/6139/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.