محمد سالاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه یکی از باغاتی که در اختیار بنیاد مستضعفان و جانبازان قرار دارد باغ موسوم به برره است، افزود: باغات بزرگ مقیاس بسیاری در سطح شهر تهران در ملکیت بنیاد است.
وی گفت: بنیاد مستضعفان و بنیاد های اینچنینی بر اساس منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تشکیل شده اند که در اصل باید امکانات این بنیادها و فعالیت های آنها در راستای رفاه عمومی جامعه و در راستای پیشرفت و توسعه کشور باشد.
سالاری با بیان اینکه اکنون می بینیم که شرکت هایی با ماهیت اقتصادی و خصوصی برای موفقیت در حوزه خود موضوعی به عنوان مسئولیت پذیری اجتماعی را ترویج می دهند و به آن عمل می کنند، خاطر نشان کرد: بنیاد مستضعفان می بایستی در این خصوص کار درستی انجام می داد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: با شناختی که از مدیرعامل بنیاد بنیادمستضعفان و جانبازان داریم که کارنامه خوبی در طول فعالیت های خود برای نظام داشته اند، توقع داریم که یک بار بنیاد مجموعه باغات بزرگ مقیاسی که در سطح شهر دارد را با توجه به مشکلات و چالش های زیست محیطی شهر و کمبود سرانه های فضای سبز و درختان، باغات در اختیار شهر قرار دهد و رویکرد درآمد زایی مبتنی بر سرمایه گذاری صرف را رها کند.
به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفته های گذشته نسبت به بی توجهی به 2 باغ بزرگ مقیاس در شهر تهران واکنش نشان دادند، باغ 22 هزار متری در منطقه 2 شهرداری تهران موسوم به باغ برره یکی از این باغ ها است.
باغ 11 هزار و 400 متر در سعادت آباد نیز باغ دیگری است که زهرا صدر اعظم نوری رییس کمیسیون محیط زیست و شورای اسلامی شهر تهران نسبت به از بین رفتن 289 اصله درخت از 726 درخت در آن واکنش نشان داده است.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.