حجت الاسلام علی کنگرلو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این طرح از امروز با اعزام 30 روحانی و مبلغ از اداره تبلیغات اسلامی به این پایگاه ها آغاز شد.
وی تصریح کرد: 25 پایگاه در شهرری و 15 پایگاه نیز در شهرهای حسن آباد، کهریزک، باقرشهر و قیامدشت فعالیت فرهنگی خود را آغاز کردند.
وی گفت: در پی استقبال نوجوانان و جوانان در سال های گذشته ، تعداد پایگاه های زیر پوشش این نهاد در شهرستان ری از 45 به 60 پایگاه افزایش یافت.
کنگرلو سپری شدن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان به بهترین شکل ممکن و حضور آنان در کلاس های تعیین شده را از اهداف راه اندازی این پایگاه ها برشمرد.
وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی ری علاوه بر تشکیل دوره های آموزشی، برنامه های متنوع پرورشی ، مسابقات و اردوهای درون استانی و برون استانی را نیز برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته است.
وی یکی از اهداف تشکیل پایگاه های فرهنگی و دینی را ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در میان نوجوانان و جوانان ذکر کرد و افزود: جوانان به عنوان سربازان جنگ نرم در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان قرار دارند که باید با بصیرت و پایداری نقشه های دشمنان را نابود کنند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری وی عنوان کرد: این پایگاه ها در مساجد روستایی و شهری، هیات های دانش آموزی و کانون های فرهنگی و تبلیغی دایر می شوند.
وی پیش بینی کرد که چهار هزار نفر از آموزش های این پایگاه ها بهره مند شوند.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.