به گزارش ایرنا سرهنگ علیرضا حیدر نیا روز پنج شنبه در حاشیه افتتاح دو پروژه علمی ورزشی شهرستان پردیس درجمع خبرنگاران گفت: امروز مرکز رشد علمی و فناوری در شهر پردیس به همت سپاه و بسیج و با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر افتتاح شد.
وی افزود: بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته در موضوعات علمی ، فناوری، هایتک و نانو کلاس‌های مناسبی در رده های سنی مختلف تدارک دیده شده است، کشف استعداد‌های جوانان و نوجوانان نخبه ، ارتقای بنیه علمی ، تلفیق کار عملی و تئوری از اهداف اصلی مسئولان این مرکز است.
جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در خصوص افتتاح پروژه ورزشی بومهن خاطر نشان کرد: پروژه ورزشی صالحین در منطقه سیاه بند بومهن به نام شهید محسن حججی نام گذاری شده است که از امروز کار خود را آغاز کرده است .
حیدر نیا گفت: برای رفع مشکل فقر فرهنگی در این منطقه ، به همت بسیج و خیرین منطقه ساخت این مجموعه ورزشی در دستور کار مسئولین بومهن قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات بعدی سپاه سید الشهدا استان تهران اظهار کرد: توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان از اهداف ما است و به دلیل حجم بالای جمعیت در شهرستان‌های استان تهران با مشکلات اجتماعی و فرهنگی مواجه هستیم .
جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران افزود: بسیج یک مجموعه بزرگ است و در تعاملات خود به دنبال درآمدزایی و نفع سازمانی نیست و برای ادامه فعالیت‎های خود تعامل خوبی با فرمانداری، شهرداری ، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان داریم.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.