سازمان هواشناسی در اخطاریه ای به مردم توصیه کرد به دلیل شدت بارش در نیمه شمالی استان به خصوص ارتفاعات در ساعات بعد ازظهر، امشب و فردا از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها و مناطق مرتفع خودداری شود.
در ادامه این اخطاریه آمده است: به سبب رخداد تند باد موقتی و احتمال گرد و خاک به ویژه در مناطق جنوبی استان تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
به گزارش روز سه شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، با عبور امواج کم دامنه تراز میانی بر فراز استان تهران طی 2 روز آینده در برخی مناطق ( به خصوص ارتفاعات ) در بعضی ساعات، افزایش ابر گاهی رگبار باران و رعد و برق و تند باد موقتی در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می شود و در پاره ای نقاط (به ویژه بخش های جنوبی و غربی استان ) رخداد پدیده گرد و خاک دور از انتظار نمی باشد.
کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه به ترتیب (19 و 34 )، (21 و 31 ) و (23 و 33) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
بر اساس این گزارش، فیروزکوه- امین آباد با هفت درجه سانتیگراد خنک ترین و ورامین با 37 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان تهران طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.