به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین مقیمی عصر دوشنبه در نشست افزایش سطح ایمنی بازار بزرگ تهران تصریح کرد: در کارگروهی که با حضور اداره برق، شهرداری، اوقاف و نماینده اصناف تشکیل خواهد شد باید تا پایان امسال حدود 6 هزار کنتور اضطراری بازار تهران را اصلاح و ایمن سازی کنند.
وی با بیان اینکه بیش از 50 هزار انشعاب غیر ایمن در بازار تهران وجود دارد افزود: حدود نیمی از این انشعابات فرسوده بوده و 6 هزار در وضعیت اضطراری قرار دارد که باید فورا اصلاح شوند.
استاندار تهران با بیان اینکه جان و اموال مردم برای مسئولان استانداری عزیز است خاطرنشان کرد: بازار بزرگ تهران انباشته از کالاهای قابل اشتعال است و نباید اجازه دهیم فاجعه پلاسکو بار دیگر تکرار شود.
وی با بیان اینکه اتصال دو سیم کوچک ممکن است در هر لحظه فاجعه ای را در بازار تهران رقم بزند افزود: یکی از کارهای مهم شورای امنیت تهران ایمن کردن سیستم برق بازار تهران است و در این مورد باید همه دستگاههای اجرایی کمک کنند.
مقیمی در ادامه بر اصلاح وضعیت نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق در واحدهای تجاری تاکید کرد و گفت: آتش نشانی و سایر نهادها این موضوع را دنبال کنند.
جلسه رسیدگی به مشکلات و افزایش ایمنی بازار تهران عصر امروز (سه شنبه) به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، مسئولان شهرداری منطقه و شورای شهر و نماینده اصناف برگزار شد.
تهرام/7243/6139//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.