وحید فروغی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رانندگان کامیون های حامل نخاله به دلیل دوری راه تا مرکز بازیافت زباله آراد کوه و همچنین پرداخت نکردن هزینه تخلیه اقدام به تخلیه بار خود در معابر اصلی و فرعی کهریزک می کنند.
وی ادامه داد: 2 اکیپ انضباط شهری به صورت شبانه روزی، کار رصد کامیون ها را بر عهده دارند ولی به دلیل وسعت معابر فرعی و اصلی کهریزک و تعداد بالای کامیون های حامل نخاله و خاک نمی توانند به طور کامل نظارت داشته باشند.
فروغی فرهنگ سازی در این زمینه را تنها راه مقابله با متخلفان عنوان کرد و یادآور شد: ماموران شهرداری پس از مشاهده رانندگان متخلف ضمن توقیف خودرو این افراد، آنان را به واحد حقوقی معرفی می کنند تا جریمه و حتی به مراجع قضایی معرفی شوند.
وی ادامه داد: شهر کهریزک به دلیل قرار گرفتن در مسیر بزرگترین مرکز دفع نخاله و زباله استان تهران (آراد کوه) و همچنین تردد بی شماری از کامیون های حامل زباله همواره با مشکل تخلیه نخاله در معابر درگیر است.
فروغی در ادامه به راه اندازی سامانه 137 برای اولین بار در شهرداری کهریزک اشاره کرد و افزود: این سامانه با هدف شنیدن صدای انتقادات و پیشنهادات مردم شهر کهریزک در جهت ارتقای خدمات شهری از نیمه دوم خرداد ماه راه اندازی شده است.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.