به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر بارگیری و جابجایی لوازم قاچاق شهربازی در یکی از روستاهای حاشیه پاکدشت، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از حصول اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و یک دستگاه کامیون که در حال بارگیری تعدادی وسایل و لوازم شهربازی بوده توقیف کردند.
ناظری گفت: ماموران پس از بررسی این لوازم بازی، مدارک لازم دال بر ورود قانونی این لوازم خارجی را نیافتند.
وی بیان کرد: در این عملیات 15 دستگاه لوازم قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال کشف و دو متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی همچنین از کشف و پلمب یک کارگاه تولید لواشک غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک کارگاه تولید لواشک غیر بهداشتی، بررسی موضوع در دستور کار مشترک اداره بهداشت و درمان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت و اطلاعات پس از اطلاع از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان جهت بررسی و بازدید از کارگاه به محل مربوطه اعزام شدند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این کارگاه موفق به کشف تعداد 18 کارتن 20 کیلویی لواشک بسته بندی شده به همراه ده ها بسته لواشک کبابی و ظرف و سیخ چوبی غیر بهداشتی شدند که بدون مجوز و در شرایط غیر بهداشتی تولید شده بودند.
ناظری گفت: در این پرنده ، علاوه بر پلمب کارگاه ، یک متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.