حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع شهر برگزار شد به آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روز قدس روز همه مسلمانان و متقین جهان است زیرا مسلمان بودن ما در گرو مسئله حمایت از مسلمانان مظلوم عالم است.
وی روز قدس را روز بسیج عمومی اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: روز قدس روز اسلام و روز به غیظ در آوردن کفار و دشمنان اسلام است و اگر امروز ملت ایران با زبان روزه در این راهپیمایی شرکت کردند مطابق آیات قرآن کریم، برای شما عمل صالح نوشته شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: امام خمینی (ره) در زمان حیات خویش مسئله یهود را از صهیونیسم جدا، مسلمانان را علیه اسرائیل متحد و آرمان نابودی اسرائیل را جهانی کرد و امروز ملت ایران با حضور خود در صحنه این آرمان های والا را حفظ خواهند کرد.
امام جمعه شهرستان دماوند بیت المقدس را شهر پیامبران بزرگ خدا دانست و گفت: بیت المقدس نخستین قبله مسلمانان جهان، دومین مسجد اسلام و سومین حرم شریف بعد از مکه و مدینه است اما این مکان مقدس توسط اسرائیل 70 سال غصب شده و مسلمین را از خانه و کاشانه خود آواره کرده است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: اشغال فلسطین تنها اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست بلکه ایجاد یک مرکز صهیونیستی ضد اسلامی علیه همه مسلمانان است زیرا هدفی جزو نابودی جهان اسلام ندارد.
وی با بیان اینکه اسرائیل برای مسلمانان تهدید نظامی، سیاسی و اقتصادی ایجاد کرده است، گفت: اسرائیل پایگاه و خط مقدم مقابله با دولت های اسلامی و محل گسترش سیاست های سلطه جویانه و استعماری غربی هاست؛ آنان و حامیانش استقلال، امنیت و منافع همه مسلمانان را نشانه گرفته اند.
این مقام مسئول خطاب به کسانی که دم از حقوق بشر می زنند، بیان کرد: مسئله فلسطین تنها یک مسئله اسلامی نیست بلکه مسئله انسانی و بشری است و آن کسانی که دم از حقوق بشر می زنند کجا هستند که ببینند زنان و کودکان، جوانان و نوجوانان هر روز بدست این رژیم جعلی بی دین کشته و زخمی می شوند.
وی ادامه داد: شیرین ترین جمله برای ما و تلخ ترین جمله برای اسرائیل این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند اگر غلطی از اسرائیل سربزند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.