به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: رهبر معظم انقلاب طی سال های اخیر بارها اعلام کردند که نباید رفع مشکلات کشور را به بیرون از کشور و توافق هسته ای گره زد بلکه باید با تکیه بر ظرفیت های عظیمی داخلی ، مشکلات اقتصادی را برطرف کرد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بی اعتمادی به آمریکا گفت : قرار بود که با توافق هسته ای برجام ، تحریم ها برداشته شود ولی همگان دیدند که با بدعهدی آمریکا نه تنها تحریم ها برداشته نشد که به تعداد آن ها نیز افزوده شد.
وی با بیان این که رفع مشکلات کشور در سایه تکیه بر ظرفیت های داخلی است اظهار کرد: ایران اسلامی از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است که اگر برای استفاده از آن به درستی برنامه ریزی شود می توان تمام نیازهای کشور را در داخل رفع کرد.
اسماعیلی گفت : دشمنان قسم خورده نظام و استکبار جهانی همواره تلاش دارد تا از حمایت مردم ایران از ملت های مظلوم جلوگیری کند در صورتی که دفاع از مظلوم در آموزه های دین مبین اسلام است و این حمایت هیچ گاه از ملت و نظام دور نخواهد شد.
وی بیان کرد: قدرت موشکی ایران اسلامی خط قرمز نظام و عاملی برای دفاع از نظام است و به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.
امام جمعه قرچک تأکید کرد: اگر تمامی مسئولان نظام به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به خوبی عمل کنند، به جوانان متعهد و متخصص اعتماد کرده و رفع مشکلات را به خارج از کشور گره نزنند ، می توان سرعت پیشرفت کشور را افزایش داد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.