مهرداد همتیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح پلاک گذاری موتورسیکلت های بیش از 250 سی سی از گذشته با جلسه های مختلف مسئولان پلیس راهور مطرح شده است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه نگاه های مثبتی در اجرای طرح اعمال شده است گفت: اگر تردد موتورسیکلت های بیش از 250 سی سی در سطح شهر کنترل شود باید این وسایل نقلیه هر چه زودتر پلاک شده تا از تخلفات آنها در سطح شهر جلوگیری کنیم.
به گفته عضو هیات رئیسه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی با نظرات مثبت مسئولان امیدواریم تا پایان شهریور ماه این طرح به صورت آزمایشی و حداقل تا سه روز در هفته در کشور اجرایی شود.
همتیان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تردد موتورسیکلت های بیش از 250 سی سی با ارائه حکم قانونی برای برگزاری مسابقات، تنها یک روز در هفته (جمعه ها) مجاز است.
وی همچنین در خصوص جلسات مختلف برای برگزاری گواهی نامه موتورسیکلت برای زنان خبر داد و گفت: این طرح در جلساتی مختلفی مطرح شده ولی بستگی به نظرات مسئولان ذیربط دارد.
رئیس هیات موتور سواری استان تهران خاطر نشان کرد: تاکنون مجوزی مبنی بر ارائه گواهی نامه برای زنان صادر نشده است.
همتیان با بیان اینکه مقدمات برگزاری موتور کراس زنان انجام شده است گفت: بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات موتور کراس در کلاس های مختلف ویژه زنان در پیست تختی تهران برگزار می شود.
گفتنی است سه هزار ورزشکار سازمان یافته مرد و زن (بیمه شده ورزشی) در رشته های آفرود و موتور سیکلت فعالیت دارند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.