حسن رحمانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشن به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و همچنین ترویج فرهنگ و نشاط اجتماعی برگزار می شود.
وی افزود: این جشن ها با هدف ارائه مفاهیم فرهنگ شهروندی با تاکید بر ارزش های دینی و مذهبی، ایجاد یکپارچگی و انسجام در فعالیت های مناسبتی و دینی در بین شهروندان، آشنایی جوانان و نوجوانان با آموزه های دینی برگزار می شود.
وی یادآور شد: این جشن از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب میزبان صدها خانواده از شهروندان است و برنامه های متنوعی از جمله موسیقی زنده، ویژه برنامه کودکان، مشاوره خانواده و مذهبی، تواشیح و مسابقات مختلف با حضور هنرمندان و بازیگران مطرح کشور با همکاری موسسات خیریه برگزار می شود.
شهردار منطقه 21 ادامه داد: علاوه بر این با همت مجمع خیرین، پیش از آغاز ماه مبارک رمضان بسته های حمایتی اقلام خوراکی تهیه و در میان اقشار کم برخوردار ورودی غربی پایتخت توزیع شده است.
منطقه 21 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران و از غربی ‌ترین مناطق این شهر است. این منطقه ب‍‍ا جمعیتی بالغ بر 162 هزار نفر دارای سه ن‍‍احی‍ه است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.