به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سیدمجید حسینی در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان باغ کتاب تهران اظهار داشت: این مجموعه تنها مجموعه فرهنگی است که با شعار «تا سحر مهمان باشید» برای نخستین بار در ماه رمضان به صورت ویژه به شهروندان خدمت رسانی می کند.
وی با اشاره به اینکه بلیت پردیس سینمایی باغ کتاب نیز در روزهای شنبه و سه شنبه به صورت نیم بها عرضه می شود، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان پردیس سینمایی باغ کتاب از ساعت 15 تا 2 بامداد برای استفاده عموم باز است.
حسینی با بیان اینکه باغ علم کودک و نوجوان نیز در ماه مبارک رمضان از ساعت 10 صبح تا سحر میزبان علاقه مندان است، افزود: کتاب فروشی های کودک، نوجوان، بزرگسال، باشگاه رباتیک، رستوران و کافه های باغ کتاب هم در این ماه تا سحر پذیرای عموم شهروندان هستند.
مدیرعامل باغ کتاب تهران اظهار داشت: همچنین برنامه زنده تلویزیونی «دعوت» به همراه موسیقی زنده هر شب از ساعت 23 تا حدود یک بامداد در باغ کتاب اجرا می شود.
حسینی، برگزاری جشنواره اقوام ایرانی را از دیگر برنامه های باغ کتاب تهران در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: شهروندان با حضور در این جشنواره می توانند با آداب، رسوم و سوغات قومیت های مختلف ایران آشنا شوند.
مجموعه باغ کتاب تهران در بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق) واقع شده که از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرق با فرهنگستان‌های علوم و زبان و ادبیات فارسی، از شمال غرب با باغ هنر و از غرب با باغ ‌موزه دفاع مقدس در ارتباط است.
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.