حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران درمسجد جامع برگزار شد با اشاره به مسائل جهانی و منطقه ای به ویژه مسئله برجام، اظهار کرد: ملت ایران می داند که هدف دولت، رئیس جمهوری و تیم مذاکره کننده در مسئله برجام، برداشتن فشارهای جهانی و تحریم های ظالمانه علیه ایران بوده است.
وی با بیان اینکه پیام دولت در برجام، ایجاد اطمینان بین کشورهای جهان در خصوص مسالمت آمیز بودن انرژی هسته ای در ایران بوده است، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر حکیم و خرمند کشورمان بارها تذکر داده بودند، نهایتا عهدشکنی آمریکا برهمگان ثابت شد.
این مقام مسئول ادامه داد: این اتفاق موجب شد تا ملت ایران قدر نعمت ولایت فقیه و توجه به فرمایشات داهیانه رهبری را بداند و بیاموزیم که از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم.
امام جمعه شهرستان دماوند افزود: هدف آمریکا از امضای برجام، کند کردن روند پیشرفت ما در انرژی هسته ای بوده و امروز هدفش از خروج برجام، تحمیل تحریم های بیشتر و تضعیف اقتصاد کشور است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: آمریکا امروز در کنار توقف یا کند کردن مسیر هسته ای کشورمان ده ها امتیاز نقد گرفت بدون آنکه به تعهدات خود عمل کند و امروز ده ها تحریم جدید را در قالب افراد و شرکت ها ایرانی اضافه می کند و بازهم برای ما شاخ و شانه می کشد.
وی بیان کرد: دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی می دانند که نابود شدن این نظام مقدس رویای دست نیافتنی است؛ رئیس جمهورهای سابق آمریکا چنین خیالی را در سر می پروراندند اما اکنون استخوان هایشان پوسیده و اثری از آنان نیست.
وی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در بین ملت ایران، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما عمل به شعارهای ده سال گذشته کشور است که توسط مقام معظم رهبری بارها تکرار و تاکید شده و آن چیزی جزو تقویت بنیه اقتصادی کشور و تعامل و همراهی ملت نیست.
خطیب جمعه دماوند با اشاره به آخرین روزهای ماه شعبان و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، افزود: محافل و مساجد در ماه مبارک رمضان باید سرشار از معنویت و امید بخشی باشد زیرا همه ما نیازمند رحمت و مغفرت خداوند هستیم.
وی همچنین به انفاق و اطعام نیازمندان، برپایی کرسی های تلاوت و کلاس های قرآنی به ویژه برای جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: مسجد محل تربیت و رشد ولایتمداران واقعی، مدیران متعهد، متخصص و متدین و سربازان گمنام امام زمان (عج) می باشند و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای حضور بیشتر در این مکان معنوی است.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.