به گزارش ایرنا، اسماعیل نجار روز دوشنبه در دومین جلسه بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر اظهار کرد: مکتب سیاسی امام راحل دارای شاخص های برجسته ای است که می تواند به عنوان الگویی بی نظیر به جهانیان معرفی شود.
وی تصریح کرد: با برگزاری این یادبودها و مراسمات است که ارزش های امام (ره) در اذهان برجسته می شود.
وی ادامه داد: استانداران را مجاب خواهیم کرد تا برنامه های بزرگداشت امام راحل را در دستور کار قرار دهند و سعی داریم تا ماموریت هایی که ستاد به وزارت کشور محول کرده است را به خوبی و با جدیت دنبال و اجرایی کنیم.
معاون وزیر کشور یادآور شد: بزرگداشت امام راحل در سال گذشته بی نقص و با شکوه خاصی برگزار شد و امسال نیز سعی داریم تا به صورت جدی امنیت و اجرای این مراسم را برقرار کنیم.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران نیز در ادامه عنوان کرد: رصد این مراسم بر اساس تجربیات گذشته از مرزهای کشور شروع می شود و تمامی ارگان های امنیتی توان خود را به کار خواهند بست تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.
سردار محمد رضا یزدی افزود: دشمنان در صدد هستند تا این برنامه محوری را با مشکل ایجاد کنند، بر این اساس برای امنیت بیشتر تمامی گشت های هوایی و زمینی این مراسم را رصد خواهند کرد.
وی ادامه داد: تمامی کمیته های امنیتی سعی دارند تا وظایف خود را در این ایام به خوبی انجام دهند، ضمن اینکه تمامی راه بندها و مسیر زائران کنترل می شود و مسائلی جزئی نیز وجود دارد که در زمان لازم رسیدگی می شود.
به گزارش ایرنا، مراسم محوری ارتحال امام خمینی (ره) عصر 14 خردادماه، سه ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء در صحن مطهر امام راحل آغاز خواهد شد و 2 ساعت مراسم رسمی با بیانات مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت و یک ساعت مانده به وقت اذان مغرب و عشاء پایان می یابد.
دومین جلسه بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) روز دوشنبه در حرم مطهر امام راحل با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران و سایر دستگاه های ذیربط برگزار شد.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.