به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، بافعالیت سامانه بارشی در استان تهران، از امشب تا روز سه شنبه وضعیت جوی استان، نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار باران گاهی با رعد و برق و در برخی مناطق ( به خصوص مناطق جنوبی و غربی استان) گاهی با تند باد موقتی و احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود و در مناطق مستعد رخداد تگرگ دور از انتظار نمی باشد.
بر اساس این گزارش، در طول این مدت کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و در مناطق مرتفع بارش برف خواهیم داشت که در ارتفاعات فیروزکوه شدت بیشتری خواهد داشت.
این گزارش می افزاید: کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روز شنبه (17 و 27 )، یکشنبه (13 و 24 ) و دوشنبه (12 و 21 ) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
فیروزکوه با چهار درجه سانتیگراد و وارمین با 27 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان تهران طی 24 ساعت گذشته بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی تهران می باشند.
همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در سطح شهرو شکل گیری روان آب و سیلاب ناگهانی در مناطق مستعد ( از جمله در رودخانه های فصلی و دره های کوهستانی پر شیب ) توصیه می شود از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری گردد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.