محسن محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به منظور ایجاد فضای بصری معنوی و با نشاط در ایستگاه ها و گذرگاه های فرهنگی مترو با استفاده از طرح ها و محتوای فرهنگی متناسب با این ایام فضاسازی مناسبی انجام داده است.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه ها گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان و مسافران از الگوهای دینی به ویژه ائمه معصومین (ع) است.
محمدیان ادامه داد: نمایشگاه پوستر یک کتاب، یک امت در گذرگاه های فرهنگی ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و زیرگذر تئاترشهر با مضامین قرآنی درزمینه های مختلف از جمله سبک زندگی،‌ الگوی صحیح مصرف، صله رحم و نماز نیز میزبان مسافران شهر زیرزمینی است.
به گفته مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهر تهران و حومه، اجرای مولودی خوانی و مدیحه سرایی در ایستگاه های منتخب مترو بخش دیگری از برنامه فرهنگ اعیاد شعبانیه است که توسط گروه هنرمندان در ایستگاه های تئاترشهر، میدان آزادی و امام خمینی (ره) از امروز (شنبه) تا دوشنبه با اجرای قطعاتی در مدح و ثنای ائمه معصومین (ع) اجرا می‌شود.
وی با تأکید بر ظرفیت های شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ارائه محتوای فرهنگی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند در زمان تردد در ایستگاه ها و قطارهای مترو از طریق نمایشگرها، محتوای فرهنگی با موضوع اعیاد ماه شعبان را به تماشا بنشینند.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.