مسعود لشگری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از روز دوشنبه (20 فروردین‌ماه) در سالن «ساله کوارت» الحمامات کشور تونس آغاز و تا روز جمعه ( 24 فروردین‌ماه) ادامه داشت.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات نمایندگان تهران توانستند با کسب 4 مدال طلا و یک برنز نقش تاثیر گذاری در قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی جهان پس از 8 سال داشته باشند.
دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت: دراین رقابت‌ها حسین لطفی، امیر ولی‌پور، محمدمهدی عمادی و محمدعلی خسروی به مدال طلا دست یافته و نیما مهرعلی نیز تنها مدال برنز این استان را کسب کرد.
لشگری خاطر نشان کرد: در این مسابقات کره‌جنوبی با یک مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و کسب 54 امتیاز و ترکیه با یک مدال طلا، 2 نقره و 52 امتیاز بر سکوی دوم و سوم پس از ایران ایستادند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات سهمیه المپیک تکواندو جوانان خاطر نشان کرد: این مسابقات 17 و 18 فروردین‌ماه در کشور تونس برگزار شد که سهم استان تهران در این رقابت ها، کسب مدال برنز توسط محمد خانی بود و این تکواندوکار توانست جواز حضور در بازی‌های المپیک جوانان 2018 را به دست آورد.
تهرام/7247/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.