به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد هادی ایازی عصر دوشنبه در نشست مجمع سلامت استان تهران که با حضور محمد حسین مقیمی در استانداری تهران برگزار شد افزود: اقدامات حوزه سلامت در استان تهران الگویی برای سایر استانهاست و با شناسایی موضوعات مربوط به حوزه بهداشت و درمان و همراهی مردم اقدامات موثر دراین زمینه انجام می شود.
وی با بیان اینکه از مهمترین برنامه های وزارت بهداشت درسال 97 ایجاد کانون های سلامت در محلات است گفت: با شکل گیری کانون سلامت محلات کارگروه هایی با موضوعات مربوط به دیابت، مراقبت های مادر و کودک، سالمندان، معلولان و سایر موضوعات برای آگاهی رسانی و پیشگیری از بیماری ها برای شهروندان فعال می شود.
معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت و درمان همکاری دستگاه های حاکمیتی، مردم و اساتید و فرهیختگان را سه ضلع اصلی در شکل گیری مجموعه های آموزشی سلامت در محلات برشمرد و تاکید کرد: مجمع سلامت در سطح شهرستان ها نیز تشکیل می شود که مشارکت ساختارمند و بین بخشی از اولویت های شکل گیری آن است.
وی از آماده سازی مقدمات شکل گیری مجمع سلامت استان تهران با همکاری جدی دستگاه ها و مدیران خبر داد.
در این جلسه مقرر شد نخستین مجمع سلامت استان تهران سوم اردیبهشت ماه سالجاری در سالن همایش های رازی به ریاست استاندار تهران و با حضور مدیران دستگاه ها ومسئولان حوزه بهداشت و درمان استان برگزار شود.
در این مجمع قرار است مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان و ترسیم اولویت های این بخش در استان تهران مطرح شود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.