به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی عصر سه شنبه در مرکز فرماندهی و مانیتورینگ پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران، افزود: همانطور که قبلا نیز اعلام شد برخوردی قاطع، جدی و بدون تعارف با افرادی که نظم، امنیت و آرامش شهر و شهروندان را در چهارشنبه سوری خدشه‌دار کنند، خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: نیروهای پلیس به منظور برقراری نظم و آرامش عمومی در شب آخرین چهارشنبه سال(چهارشنبه سوری) در 616 نقطه از شهر تهران مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه کسی حق ندارد از خطوط قرمز پلیس که همانا «تامین آرامش و آسایش عمومی مردم است» عبور کند، اظهار کرد: حفظ آرامش سطح شهر خواسته عموم شهروندان و پلیس با تمام توان برای تحقق خواست مردم تلاش می کند.
سردار رحیمی با بیان اینکه هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس هستند، افزود: علاوه بر دستگیری اخلال‌گران، خودروی آنها نیز توقیف و تا پایان تعطیلات در پارکینگ خواهند ماند.
سردار رحیمی گفت: حوادث مرتبط به چهارشنبه سوری و انفجار موادمحترقه تاکنون منجر به تخریب 2 واحد مسکونی در تهران شده است.
درهمین ارتباط، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس شهر تهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: براثر انفجار مواد محترقه و حوادث مرتبط با شب آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری)یک نوجوان 15 ساله جان خود را از دست داد.
محمد کرم در آبادی افزود: همچنین تا این لحظه (18:30دقیقه) 38 نفر به دلیل مصدومیت و سوختگی ناشی از انفجار مواد محترقه به مراکز درمانی تهران منتقل شدند.
تهرام6139/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.