به گزارش ایرنا ، حسن خوانساریان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هیچ کدام از ناوگان تحت پوشش حق افزایش کرایه در ایام پایان سال و عید نوروز را ندارند افزود: سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین به منظور تأمین نیازهای مردم در حمل و نقل عمومی ، اجرای طرح افزایش سرویس های خدمت رسانی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود : با افزایش میزان تردد مردم در خطوط درون شهری و برون شهری ، خدمات سازمان اتوبوسرانی نیز افزایش یافته و ساعات کار اتوبوس ها افزایش پیدا می کند.
وی تأکید کرد:هیچ افزایش نرخ کرایه در سازمان اتوبوسرانی به تصویب نرسیده و با افرادی که نسبت به این کار اقدام کند ، برخورد جدی می شود.
خوانساریان گفت : در حال حاضر یک هزار و400 دستگاه اتوبوس و مینی بوس سازمان اتوبوسرانی و بخش خصوصی در پنج خط درون شهری و برون شهری ، کار حمل و نقل مسافران شهرستان ورامین را بر عهده دارند.
وی گفت : بازرسان سازمان اتوبوسرانی ‌در روزهای پایانی سال ، در ابتدا و انتهای مسیر خطوط درون شهری و برون شهری حضور داشته و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی می کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ورامین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با استفاده از شماره تلفن های 36267164 و 36267246 به اطلاع بازرسان این سازمان برسانند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.