سید جلال ملکی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 16 و 29 امروز حادثه آتش سوزی در مسیر غرب به شرق خیابان انقلاب اسلامی نرسید به خیابان خارک به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در طبقه منهای دوم (موتورخانه) یک ساختمان 3 طبقه مسکونی خالی از سکنه در یک مخزن گازوئیل کارگران مشغول عملیات برش کاری بودند که به یکباره این مخزن که مقدار کمی گازوئیل در آن وجود داشت دچار آتش سوزی شد.
ملکی با بیان اینکه بلافاصله 3 کارگر حاضر در محل بدون مصدومیت از محل خارج شد اظهار کرد: آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به طبقات بالایی بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و موفق شدند آتش را مهار کنند.
به گفته وی در حال حاضر آتش نشانان در محل مشغول عملیات تخلیه دود و لکه گیری هستند و با توجه به اینکه سکنه ای در این ساختمان وجود نداشت این آتش سوزی بدون مصدومیت مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد به هنگام انتقال، تعمیرات و برش کاری مخازن قابل اشتعال حتما از تخلیه مواد قابل اشتعال از جمله گازوئیل آگاهی داشته باشند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.