به گزارش صبح روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، ورودی همت به خیابان فرخ یزدی و پاسداران همچنان با حضور عوامل پلیس راهور بسته است .
محدودیتی های ترافیکی و کاهش دسترسی خودروها به پاسداران همچنان وجود دارد و تردد خودرو از چهار راه گل نبی- خیابان ناطق نوری به طرف پاسداران انجام می شود و ماموران نیروی یگان ویژه و راهنمایی و رانندگی خودروها را درمسیرهدایت می کنند.
براساس این گزارش از چهار راه پاسداران تردد خودروها تا قبل از گلستان دهم و همچنین خیابان موازی آن از جمله ابراهیمی و اسماعیلی از گلستان پنجم مسدود شده است.
همچنین ماموران یگان ویژه و راهور تهران با حضور در محل از هر گونه تجمع و عبور و مرور از این مسیر( گلستان پنجم تا هشتم)جلوگیری می کنند.
سخنگوی ناجا اعلام کرده بود طی ناآرامیهای شب گذشته خیابان پاسداران 3 تن از دلاورمردان سبزپوش ناجا و ۲نفر از عزیزان بسیجی توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند.
سردار سعید منتظری المهدی گفت : با تلاش مضاعف برای مذاکره با سردمداران این آشوب بمنظور جمع کردن معترضین از پشت بام منازل مردم و خیابانها تا پاسی از شب گذشته جواب نداد و درپایان ضرب الاجل پلیس درساعت ۴بامداد پاکسازی محل و خیابانهای اطراف و این آشوب درساعت 4 و 30 دقیقه بامداد به پایان رسید.
وی اظهارداشت : بیش از ۳۰۰ نفرکه دربین آنان ضاربان وعناصراصلی به چشم می خورد، دستگیرشدند.
سخنگوی ناجا ازمجروح شدن حدود ۳۰ نفر از مامورین حاضر درصحنه خبرداد و گفت: تعدادی از آشوب گران نیزمجروح شده اند.
منتظرالمهدی افزود: تلاش پلیس برای کمترین آسیب به مردم درمحل بود.
وی گفت: برخی دراویش درحال تهیه کوکتل مولوتف بودند وبرخی باشمشیر رجزخانی می کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.