به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال که به صورت مشترک با کارگروه بانک های شهرستان برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های نظام در رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد ، توانمندسازی آنان و ارائه تسهیلات مختلف در قالب کارآفرینی و تهیه مسکن است.
وی اظهار کرد: در اجرا طرح های توانمند سازی مددجویان ، تسهیلات مناسبی در اختیار مددجویان و افراد نیازمند قرار می گیرد ولی با توجه به آن که این افراد در تأمین وثیقه و ضامن با مشکلاتی مواجه هستند، لازم است تا بانک های عامل راهکارهای مناسب برای تسهیل کردن امور ارائه دهند.
وی بیان کرد: هر چند که رعایت قانون در تمامی فعالیت ها اولویت انجام امور است ولی می توان با استفاده از ظرفیت های موجود و بهره گیری از توان مردمی به ویژه خیرین و متنفذین ، مشکل تضامین بانکی را برطرف کرد.
یوسفی با اشاره به نقش موثر مردم در اجرای فعالیت های خیرخواهانه گفت: در جریان زلزله کرمانشاه ، مردم ورامین با جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک های انسان دوستانه و ارسال به این مناطق ثابت کردند که می توانند در مواقع ضروری یاریگر هم باشند.
وی تصریح کرد: در خصوص تضامین بانکی تسهیلات مددجویان نیز باید با همکاری مردم ، راهکارهای قانونی را پیش بینی کرد تا بتوان مشکلات این بخش از جامعه را برطرف کرد.
بیش از 3 هزار و 500 خانواده در ورامین از خدمات کمیته امداد حضرت بهره مندند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سیدحسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.